خدا کنه هیچ وقت از فکر کردن به راه های تازه واسه خوشحال کردن همدیگه دست نکشیم
ما را در سایت کسی نیاد دنبال میکنید
برچسب: خداکنه, نویسنده: بازدید: 181 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 23:54
چه خوش خیال است!
فاصله را میگویم...
به خیالش تورا، از من دور کرده...!
نمی داند جای تو؛
امن است اینجا در قلب من...!

ما را در سایت کسی نیاد دنبال میکنید
برچسب: فاصله, نویسنده: بازدید: 174 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 23:54
من علت جدایی هارا ریشه یابی کرده ام
همه شان اول عاشقانه شروع میشوند
بعد ناگهان سرو کله ی منطق پیدا میشود
و نتیجه میگیرند که عاشقی شان اشتباه است
جان دلم
بیا از همین اول راه
عاقلانه عاشقی کنیم.
( چیزی که من بهش باور دارم اینکه اونا حسشون یا عادت ویا چیزی جز عشق بوده)
کسی نیاد...
باید که زداغم خبری داشته باشدباید که زداغم خبری داشته باشد هرمرد که با خود جگری داشته باشدحالم چو دلیری ست که از بخت بد خویش که درلشکر دشمن پسری داشته باشد!حالم چو درختی است که یک شاخه ی نااهل بازیچه ی دست تبری داشته باشدسخت است که پیامبر شده باشی و ببینی فرزندتو دین دگری داشته باشد!آویخته از گردن من شاه کلیدی این کاخ کهن بی که دری داشته باشدسر در گمی ام داد گره در گره اندوه خوشبخت کلافی که سری داشته باشداین همون شعری که واقعا نمیدونم چه حکمتی داشت که رفیقم، کسی که زیاد تو اینستاگرام کسی نیاد...تو عمرمی، همیشه تا پایان عمرمی، ای کاش این حرف ها رو میتونستم اونجوری که هست بهت نشون بدم، با چشمات ببینی تا هیچ جوره فراموش نکنی و هیچ چیز دیگه ای رو قبول نکنی. ببینی و باورکنید که من مجنونتم
کسی نیاد...ما را در سایت کسی نیاد دنبال میکنید
برچسب: جنون, نویسنده: بازدید: 178 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 23:54
پسر: من عاشقتم
دختر: اگه یه روزی منو با یه پسر ببینی چیکار میکنی؟
پسر: فرداش بیا سر خاکم
.
.
پسر: اگه تو یه روزی منو با یه دختر ببینی چی؟
دختر: فرداش بیا سر خاک دختره
کسی نیاد...